+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Albatros Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 15 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    98%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    97%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Gruppe von Freunden
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Anzeigen:

Josef Hájek

Älteres Paar, 31.7.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velmi vysoká profesionální úroveň masáží paní Soni a paní Evičky.

  • Chybí zázemí pro odpočinek po koupelich a masážích. Dále v případě nepříznivého počasí či imobility 81 schodů k pohodě nepřispívá. Hodil by se spojovací tunel mezi budovami.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Vladimír Němeček

Älteres Paar, 3.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Celková spokojenost, proto opakovaný pobyt.

  • Není co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jaroslav

Älteres Paar, 30.4.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ondřej Matas

Älteres Paar, 25.12.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Personál by měl více upozorňovat zákazníky na nutnost nošení roušek v prostorech hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miluše

Familie mit kleinen Kindern, 8.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Dobrý den, pobyt ve Vašem hotelů se nám líbil. S ubytování a čistotou jsme byli spokojeni. Chceme ještě jednou poděkovat sestřičce Sylvě, za její příjemné a profesionální podání lázeňských procedur. Děkujeme také příjemné obsluze v jídelně. Rádi se vrátíme. Miluše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie Doleželová

Familie mit älteren Kindern, 1.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Navštívila jsem zařízení již opakovaně, ale tentokrát jsme poprvé mohli využít i venkovní bazén a bylo to super!

  • Nelíbilo se nám, že už musíme domů.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Naďa Koenigsteinová

Einzelreisender, 16.2.2020

Čáslav Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemná obsluha,dobře načasování procedur.Profesionální přistup personalu,který za tyden zbavil mne dlouho přetrvávající bolesti zad.Čistý a hezký zarizen pokoj .

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 4.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • VŠECHNO

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jaroslav Stoupal

Älteres Paar, 3.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Spokojenost byla stoprocentní.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 11.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 16.10.2012

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Skvělý personál, naprostá spokojenost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Jolana Zatloukalová

Einzelreisender, 4.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Personál,ubytování,strava i služby výborné.

  • Menší dostupnost sportovišť-jen v přítomnosti sportovního referenta,nebo plavčíka.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Libuše Klečková

Einzelreisender, 3.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Ubytování čistotu nejen na pokoji v celém hotelu stravování procedury zabezpečení u hotelu personál

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Eva Maříková

Einzelreisender, 3.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Připomínka - v poukazu jsem měla anglicky in ( nástup) , pochopila jsem to ve 14,00hodin nástup, ale mohlo se nastoupit již od rána, lepší by se zvládly časově procedury. V poukaze by mělo být ČESKY od -do! Jinak procedury, strava a pobyt bez připomínek, vše v pořádku!

  • Sportovní nářadí a sportovní místa byla jen po rezervaci u sportovního referenta. Takže se stalo, že venku bylo horko, ale na venkovním bazéně nebyl plavčík, a proto se nedalo v bazéně koupat. Večer se nedalo zahrát vnitřní kuželky, protože jsme to dopředu nenahlásili sportovnímu referentu a ten tam nebyl. Sportovnímu referentovi končí pracovní doba okolo 16,00hodin , a pak již nic nelze, ani o víkendu. Zákazník by se měl rozhodovat dle počasí a své časové volbě , a ne jak je tam referent! To se jedná i o bar v klubovně, jelikož končil v 21 hodin, již jsme nemohli hrát kulečník (placená služba za půjčení), musel vše sklidit, to nás časově omezovalo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Jarmila Jadrná

Älteres Paar, 13.8.2012

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Pobyt , jako celek, hodnotím velice kladně, vše bylo velmi dobré.

  • 1. Velmi klidné místo v pěkném prostředí Jeseníků. 2. Čistota v hotelu a jeho zařízeních na vysoké úrovni. 3. Velice příjemný a ochotný personál. 4. Pěkný venkovní bazén. 5 Krásný výhled na Jeseníky. 6. Velice dobrá a kvalitní strava. 7. Odpovídající a příjemná cena pobytu. 8.Lékařská péče a procedůry na velmi dobré úrovni.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7