+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel Albatros Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 15 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%
  • Čistota

    99%
  • Vybavení

    97%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • skupina přátel
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Josef Hájek

dospělý pár, 31.7.2022

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velmi vysoká profesionální úroveň masáží paní Soni a paní Evičky.

  • Chybí zázemí pro odpočinek po koupelich a masážích. Dále v případě nepříznivého počasí či imobility 81 schodů k pohodě nepřispívá. Hodil by se spojovací tunel mezi budovami.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Vladimír Němeček

dospělý pár, 3.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Celková spokojenost, proto opakovaný pobyt.

  • Není co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Jaroslav

dospělý pár, 30.4.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ondřej Matas

dospělý pár, 25.12.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Personál by měl více upozorňovat zákazníky na nutnost nošení roušek v prostorech hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miluše

rodina s malými dětmi, 8.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Dobrý den, pobyt ve Vašem hotelů se nám líbil. S ubytování a čistotou jsme byli spokojeni. Chceme ještě jednou poděkovat sestřičce Sylvě, za její příjemné a profesionální podání lázeňských procedur. Děkujeme také příjemné obsluze v jídelně. Rádi se vrátíme. Miluše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marie Doleželová

rodina se staršími dětmi, 1.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Navštívila jsem zařízení již opakovaně, ale tentokrát jsme poprvé mohli využít i venkovní bazén a bylo to super!

  • Nelíbilo se nám, že už musíme domů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Naďa Koenigsteinová

jednotlivec, 16.2.2020

Čáslav Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemná obsluha,dobře načasování procedur.Profesionální přistup personalu,který za tyden zbavil mne dlouho přetrvávající bolesti zad.Čistý a hezký zarizen pokoj .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • VŠECHNO

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslav Stoupal

dospělý pár, 3.11.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Spokojenost byla stoprocentní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina s malými dětmi, 11.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 16.10.2012

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Skvělý personál, naprostá spokojenost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Jolana Zatloukalová

jednotlivec, 4.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Personál,ubytování,strava i služby výborné.

  • Menší dostupnost sportovišť-jen v přítomnosti sportovního referenta,nebo plavčíka.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Libuše Klečková

jednotlivec, 3.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Ubytování čistotu nejen na pokoji v celém hotelu stravování procedury zabezpečení u hotelu personál

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Eva Maříková

jednotlivec, 3.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Připomínka - v poukazu jsem měla anglicky in ( nástup) , pochopila jsem to ve 14,00hodin nástup, ale mohlo se nastoupit již od rána, lepší by se zvládly časově procedury. V poukaze by mělo být ČESKY od -do! Jinak procedury, strava a pobyt bez připomínek, vše v pořádku!

  • Sportovní nářadí a sportovní místa byla jen po rezervaci u sportovního referenta. Takže se stalo, že venku bylo horko, ale na venkovním bazéně nebyl plavčík, a proto se nedalo v bazéně koupat. Večer se nedalo zahrát vnitřní kuželky, protože jsme to dopředu nenahlásili sportovnímu referentu a ten tam nebyl. Sportovnímu referentovi končí pracovní doba okolo 16,00hodin , a pak již nic nelze, ani o víkendu. Zákazník by se měl rozhodovat dle počasí a své časové volbě , a ne jak je tam referent! To se jedná i o bar v klubovně, jelikož končil v 21 hodin, již jsme nemohli hrát kulečník (placená služba za půjčení), musel vše sklidit, to nás časově omezovalo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Jarmila Jadrná

dospělý pár, 13.8.2012

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Pobyt , jako celek, hodnotím velice kladně, vše bylo velmi dobré.

  • 1. Velmi klidné místo v pěkném prostředí Jeseníků. 2. Čistota v hotelu a jeho zařízeních na vysoké úrovni. 3. Velice příjemný a ochotný personál. 4. Pěkný venkovní bazén. 5 Krásný výhled na Jeseníky. 6. Velice dobrá a kvalitní strava. 7. Odpovídající a příjemná cena pobytu. 8.Lékařská péče a procedůry na velmi dobré úrovni.

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7